Länge sedan!

Nu är det riktigt länge sen någon av oss uppdaterade här...
Hur som helst, sist jag skrev så flyttade vi ju Jack hem till Josse, och han trivs superbra!
Man märker på hans humör hur mycket han trivs, nu går han ju i en stooooor hage med bete tillsammans med 2 hästkompisar. De går ute mycket längre. Igår var jag ute och red, han kändes riktigt avslappnad och var faktiskt positiv till arbetet. Har ju haft grymt mycket problem med galoppen, men igår fick jag han i bägge galopperna utan att ens behöva peta med spöet!
Nu ska jag snart ut till stallet, vi ska löshoppa två hästar i stallet. Sedan är det stallmöte som gället :)
Här får ni en bild från ihopsläppet, fotad av Agnes Rulander!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }