Tack!

Tack så hemskt mycket för att ni besöker så himla mycket, det betyder! :D
Bloggningen är verkligen inte på topp, men man orkar liksom inte när alla lärare är puckade, har en läskig -----------, klasskompisar som är tröga som f*n (menar bara vissa) & ett par x antal läxor..
Men i helgen ska jag ta det lugnt & va i stallet, så då kan jag blogga.
Nu kommer vi till den tråkiga saken..
Jag har spanska & träslöjd imorgon..
På spanskan ska jag antagligen redovisa, och vi har glosförhör, hatar't..
Orkar knappast bry mig om det, faktiskt.
Sedan den där dumma träslöjden..
Sedan den där andra saken som jag inte ska gå ut med, INTE kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }