Statistiken ..

Statistiken är grym just nu :D Inte många besökare, men grymt många sidvisningar, fast vi inte är bäst på att uppdatera...hehehheheh.
Men jag hinner tyvärr inte blogga idag, som ni har märkt & märker nu, haha.
Men jag mååååste berätta en rolig grej :D
Imorgon, ska jag & Ida sticka till Mc'Donalds medans mamma är på massage.
Ida loggade in på facebook, då skrev,
Jag: Ska du med till Mc'Donalds imorgon efter skolan? C:
Hon: Vad ska vi göra där?
Jag: Vad brukar du göra på Mc'D? Leka i lekrummet med alla bollar kanske, you know. *skojade såklart*
Hon: HAHA
Haha, tyckte den var bra :3
Men nu ska jag gå & lägga mig, sörja för att det är spanskaglosor tills imorgon (jag kan de inte för fem öre typ)
Men godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }