SNART HELG!

Hej alla våra fina läsare! =)
Nu har jag inte uppdaterar ordentligt på ett tag, men nu är jag här igen.
Idag var vi i Valla igen, hade prov först och sen lektion. Provet gick tydligen ganska så bra ändå, dock inte fått resultatet än. Ridpasset fick vi rida utan ridlärare, istället fick vi skicka in en analys om ridpasset till henne, det var asbra tyckte jag!
Imorgon har vi en tråkig skoldag, matte och sen djurhållning hela dagen... Efter det ska jag hem och njuta av helg. På Lördag ska jag ut med Jack's ägare och rida ut, sen ska jag tvätta. På Söndag ska jag fira mamma som fyller år i nästa vecka. Ska försöka hinna med lite bloggning i helgen också, jag lovar ;)
Godnatt sålänge!

Kommentarer
Postat av: vira

Plötsligt dyker Jack upp lite överallt :)

2012-03-05 @ 18:57:02
URL: http://viras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }