Ridpasset 10 mars

Sådär ja, då har man varit ute i stallet!
Neija var oerhört trött, det här känns taskigt men.. jag tänker gå ut & longera henne sen! Jag och mamma kom överens om att hon verkligen måste få upp sin kondition, så då sa vi att vi typ skulle hitta på något mer nu i några dagar. Så efter insläpp ungefär tänker jag longera henne idag.
Jag red ändå, hittade inte grejerna till tömkörningsgjorden + att jag blev erbjuden att fotograferas. Och det är ju alltid kul med nya bilder, eller hur?
Dock blev de inte speciellt bra, pga. att hon var så trött. Men jag försökte kämpa vidare med henne, i slutet var hon verkligen en snigel. Hoppas jag får upp konditionen...
Jag försökte mest få fram henne idag eftersom hon var så trött. Det kommer bilder från idag, så ni kommer nog få se hur trött hon ser ut och så, haha.
Fast bilderna kommer upp på www.josefineherlin.blogg.se istället, känns onödigt att sitta & ladda upp bilderna x2.
Så då får ni helt enkelt gå in på http://www.josefineherlin.blogg.se.
De kommer upp innan klockan sex iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }