Hej igen, haha!

Hejsan igen (:
Jag har varit ute i stallet & ridit o hjälpt Agnes lite med Saga. Saga har verkligen blivit jätteduktig nu! Idag ställde jag mig i mitten och de gick ca. 4-5 varv själva! Wiiiho! Duktiga.
Neija hoppade jag lite med, mamma ställde fram lite hinder, haha. Hon var trött, som vanligt. Men vi kom över iaf. Trots att hon var lite seg i benen, haha! Ställde upp ett på 80 cm (?) venne, men nåt sånt. Sedan kom vi, ÖVER kom hon på att vattenmattan som låg där var farlig så då blev det typ ett jämfotahopp, haha, gull ♥ Men för det mesta gick det bra, och vi ska fodra på henne lite mer så hon orkar. Idag var hon lite piggare i skillnad mot de andra dagarna, men INTE vanliga Neija. Men det kommer + att hon har tappat sina muskler nu under vintern då vi inte har kunnat va igång.. VINTER :@

Kommentarer
Postat av: Tova & Lina ♥

Gud så gullig häst! :D

2012-03-12 @ 20:43:46
URL: http://ponnysmurfarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }