Dagens ridpass - 4 mars

Jag satt på en grym häst idag.
Hon var grymmare än grymmast.
Innan har jag inte kunnat sitta ner i hennes trav, framsteg mot mig, då jag i 40 minuter konstant typ, red i arbetstrav idag.
Jag körde till & med igenom ett litet dressyrprogram!
I galoppen gick hon inte direkt i form, hon har aldrig orkat bära upp sig så mycket heller. Men övriga tiden gick hon snyggare än snyggast & mjukt.. Bästa MAXADE D-ponnyn ♥
Vi gjorde egentligen inget speciellt, jag blev så förvånad så jag typ missbrukade traven idag, hahah. Gäller & ta vara på tiden då man kan sitta ner ;) Mina händer var också rättställda idag & blicken för det mesta framåt. Ganska mjuka händer, skitbra pass helt enkelt! Synd att jag inte hade fotograf, annars hade det blivit ursnygga bilder med ponnyn i form & mig i dressyrläder osv. Haha.. xD
Igår kom jag in skitglatt till mamma o ba "Jag kunde sitta ner i traven ett helt varv!" typ överlycklig, idag kom jag skittrött o ba "Jag har typ travat konstant i 40 minuter, och vet du mer? I ARBETSTRAV!" Haha, lite skillnad på ett varv & konstant trav i 40 min? xD Kan säga att jag inte red lätt under hela passet.
Jag vet någon som kommer ha träningsvärk imorgon, ännu värre förresten, kommer ha idrott också.. xD

Mitt lilla hjärta ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }