Dagarna..

Tänkte skriva lite vad jag & Neija har gjort under dagarna, eftersom jag inte riktigt har bloggat.
1 mars: Tror jag red i paddocken med Ida i stallet, kommer faktiskt inte ihåg!
2 mars: Jag klippte mig, lite kortare hår har jag allt ;) Neija vilade.
3 mars: Donna låg & solade i hagen, jag tog en massa kort, fast det blev typ inget bra, det var kameran som inte ville sammarbeta med mig. Neija körde jag ett vanligt pass med, eftersom hon vilade dagen innan. Jag började även kunna sitta lite mer i traven på Neija, något varv sådär.
4 mars: Jag var på Grönt kort-prov, klarade det & sen satt på en helgrym häst när jag kom hem (det var Neija) Det var då allt klickade mellan oss, helt perfekt ridpass. Jag red i arbetstrav ca. 40 minuter konstant.
5 mars: Planerade in lite tävlingar med mamma, det blir någon i april, det är 110% säkert. Om Neija inte rullar in i ett staket igen & skadar sig..... Mamma började även gå med på ny mobil! :D Min lilla kille fyllde också år här ♥
6 mars: Agnes red Neija. Gick bra, Agnes påstår att hon red uselt, men då skulle inte min ponny gått i form så det gjorde hon inte ;) Spanskalektionen var azum. Hon ställde in provet till nästa vecka :3
7 mars: Jag var hemma, sjuk. Jag läste "Thailand" istället för "Halland", om ni vill veta mer om det får ni kommentera xD Sedan såg jag en sjukt rolig film på Nellie Berntsson, där hon inte kunde vara seriös. Jag ångrar inte en sekund att jag hoppade upp på Neija igår. UNDERBAR. Jag kunde sitta ner i traven, gick i form, ganska lång & låg form. Härligt!
8 mars: Ja, då var vi vid detta datum då :3 Jag är hemma & sjuk, gör inget speciellt. Tror att jag longerar/tömkör Neija idag, beroende på väder & min hals!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }