Visste du att...

visste du att jag...
... ? HATAR att läsa bloggar som inte har bilder i varje inlägg, men själv aldrig orkar lägga in bilder i mina egna?
... ? Älskar brudarna i min klass så himla mycket!
... ? Faktiskt har lite smått ångest över att vara för lång för Jack...?
... ? Älskar att laga mat & baka, men HATAR att diska eftermig?
... ? Saknar att rida storhäst lite, bara LITE!
... ? Går en klass under än vad jag borde göra?
... ? och min pojkvän snart har varit tillsammans i 2 år?
... ? Blir 18 i år och tänker ta körkort på min födelsedag?
... ? Gör av med massor pengar på godsaker när jag handlar, fast jag lovar mig själv att inte göra det?
... ? Är jätte missnöjd över hur jag rider?
... ? Sökte till Idol förra säsongen?
visste du att jag...
... HATAR att läsa bloggar som inte har bilder i varje inlägg, men själv aldrig orkar lägga in bilder i mina egna?
... Älskar brudarna i min klass så himla mycket!
... Faktiskt har lite smått ångest över att vara för lång för Jack...?
... Älskar att laga mat & baka, men HATAR att diska eftermig?
... Saknar att rida storhäst lite, bara LITE!
... Går en klass under än vad jag borde göra?
... Jag och min pojkvän snart har varit tillsammans i 2 år?
... Blir 18 i år och tänker ta körkort på min födelsedag?
... Gör av med massor pengar på godsaker när jag handlar, fast jag lovar mig själv att inte göra det?
... Är jätte missnöjd över hur jag rider?
... Sökte till Idol förra säsongen?

Kommentarer
Postat av: kristin

va sökte du till idol?

2012-01-15 @ 21:43:34
URL: http://ponnynlaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }