Visste du att ..?

Visste du att ..
- Jag älskar pannband, helt kära i de, men har inget, haha. Men antagligen ett på ingång :3
- Jag har två kaniner, fast det kanske ni visste pga. att jag skull städa burarna häromdagen xD
- Att man alltid har grejer på hjärnan som man ska blogga om, men försvinner såfort man sätter sig vid datorn.
- Jag är hemskt glömsk ibland
- Mina kompisar kallar mig smart :D
- Jag har en kille. ♥
- Jag fullständigt älskar tuggumin & halstabletter (Läkerol)
- Min mamma & min mormor hade en häst när jag var mindre, han vaktade mig när jag låg i vagnen i hans box ♥
- Varit skötare på 2 hästar
- Provridit (medryttarhäst) min klasskompis häst Azzar för medryttare. Blev dock inget, men han är sjukt fin & härlig!
- Jag hatar att inte ha nagellack på mig ..
- Jag ser sjukt trött ut utan mascara
- Älskar att shoppa
- Neija har en okänd pappa, vi antar att det är en efter Power Boy (:
- Har en hund som heter Sid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }