Världens bästa filmer ..

Tänkte skriva två filmtips, Jag saknar dig & Älska mig.

Älska mig handlar om en tjej som blir mobbad av hennes kompisar. Hon mår inte bra, och vad som händer får ni kolla på ;) Den finns på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=3PLj3tXXMMc - Del 1. Del 2 osv. finns på högersidan. (:

Jag saknar dig handlar om två tvillingssystrar som älskar varandra. Men det blir småbråk ibland. Cilla och Tina ska snart fylla 15 år, men det kommer inte Cilla få vara med om, för hon kommer dö. Det handlar sedan om att Tina blir ensam kvar och om sorgen att förlora någon nära och skulden när något är för sent att ställa till rätta.

Jag tycker själv att Jag saknar dig är den bästa nååågonsin! Om ni inte har sett den, har ni missat något vääldigt stort. Jag gick på bio och såg den, var asspännande, i slutet ser hon Tina, Cilla som ande i hennes spegel. Hennes spegel går sen sönder.

Måste kolla på den någon mer gång, LÄTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }