Var ute och red

Var ute och red förut ju.

Jag, Julia & Ida (min kompis Ida är det inte, det är en Ida som finns i stallet) skulle rida ut. Precis när jag är klar och ska gå ut får jag sms från Julia att hon har hög feber, så då gav jag & Ida oss ut och skrittade grusvägen bort istället ^^ Tråkigt, jaja. I snöstorm, men vi gav oss inte ;) Julia skulle egentligen prova Neija idag när vi red ut, då hennes häst är på Gotland just nu. Men jag tog fjordingen Tindra & Ida tog Pinia :) Tindra var slö och ville inte lyssna på mig, kunde inte ens flytta för skänkeln så jag vart sådär smått irriterad på henne, hehe.

Kommer bilder sen igår senare! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }