Trevlig söndagskväll...

Hej alla läsare!
Har varit i stallet hela dagen därav uppdateringen från min sida, hihi. Mötte upp Becka på rese
vid 10 imorse, hon bor ju i Tranås så hennes tåg gick bara då. Vi väntade in bussen till stallet som
gick tjugo i 12. Har mockat, fixat hö och tagit in hästar.
Har även dragit på mig feber, halsont och ont i öronen, så en dag i stallet kanske inte var så
bra planerat, men jag kan ju inte ringa 9 samma dag och avsäga mig stalljouren.
Meningen var att jag och Becka skulle ta några fina bilder, men pga att jag blev jättesjuk
och att tiden försvann iväg hann vi inte med det.
Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 19.00, då börjar ju Ponnyakuten på barnkanalen!
Trots att jag redan sett dom två första avsnitten måste jag ju ändå kolla.
Lär bli uppesittarkväll, dels för att jag inte vågar somna, känns som jag kommer kvävas, men 
sen lär jag vara sjukledig från skolan också...
Nu är det verkligen dags att få lite plugg gjort! Imorgon ska jag tvinga iväg älskling till apoteket och affären
sen tänker jag "njuta" av att vara sjuk :D

Kommentarer
Postat av: kristin

vart bor du josefine

2012-01-15 @ 21:39:01
URL: http://ponnynlaban.blogg.se/
Postat av: kristin

vart bor du josefine

2012-01-15 @ 21:39:33
URL: http://ponnynlaban.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }