Stallet då! :3

Yes, var ute vid stallet ca. 17.00 (: Hade insläppet vid sex, så mamma & jag mockade, fixade hö osv. (: Sen när vi tog in hästarna, tog jag först Tindra (fjording) och mamma tog Donna. Då kommer Neija och gnäggar, TA MIG! Haha, sen när jag gick tillbaka och skulle sätta på henne grimman, då jagar hon bort alla andra och typ säger "Det här är MIN mamma!" Haha, gullunge. Hon fick lite mys. Sen hade jag kvällen också, tur att man har nära till stallet, ca. sådär typ .. 100 m? Om det inte är mindre t.o.m xD Neija gnäggade hej åt mig ♥ Relation jao? ♥ Sen var hon jätteduktig när jag skulle ge henne kvällsmaten, stod som en duktig flicka ;) Donna va rädd för höpåse nu ikväll, haha? Hon som aldrig bryr sig om sånt, så jag fick henne tillslut att tycka att det var okej att prassla med den överallt ;) Imorgon får vi se hur det är med paddocken, kanske ska hoppa upp. Red förresten ut på grusvägen med Neija igår, och Donna hade bett & träns på sig för första gången (: Jag red barbacka, mormor, mamma & Rod gick vid Donna :'3 Tog ett tag för henne att fatta att vi inte skulle ta av det, men påvägen hemåt hade hon accepterat det skönt att hon inte sa mycket. Hon har världens minsta mun, herregud ;o Hon fick iaf tåla pullarträns & tredelat bett. Vi satte grimman över när vi var ute och gick med henne, eftersom vi inte skulle dra henne i munnen ifall hon skulle vilja dra sig när vi var ute. (: Duktig tjeja :3

Snöar det hos er? Det snöar massor här, skit :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }