Sova ..

Emilia kunde inte sova sa hon till mig, thihi :D Hon har skola imorrn, inte jag :D YEEEEEEEY! :3 Fast jag börjar med min jävla (sorry) dumma hatade fula spanskalärare .. Första lektionen, är mardröms lektionen .. Jao. Emilia tror jag vet, hur hon är (: Hehe, hon har läst ett mail från mig med bara klagomål, och hon tyckte jag lät rätt tjurig xD HAHAHA. Sova kanske? OH NO, BIG NO. I don´t know I what to do :( Förresten, jag vill gå ut och krama om min häst, typ .. xD Tänker inte göra't, hon ligger o sover nu ♥ Hon fick faktiskt typ inget idag, bara lite mys i hagen och lite innan kvällsfodringen. Känner mig taskig :( Men imorgon hörni, HÄNG MED NU .. haha, för detta kommer gå super, or not - jag ska gå upp klockan tio imorrn, det blir egentligen idag eftersom klockan är över tolv nu, men a ni fattar 9/1, käka frukost, ut i stallet, mocka, fixa hö o vatten, hämta Neija, borsta läääääääänge, rida en liten stundis barbacka ev. sadel. Jao, ehm .. Hehe, *harklar* hur kommer detta gå? Det märker vi i vilket fall som helst haha, men det hade vart mysigt och rida när det är ljust, va ensam i stallet och bara borsta ♥ Men att pallra sig upp från den mjuka, bästaste, underbaraste, härligaste o bästa sängen är inte det bästa och inte alls lika mysigt, hehe. Kanske ska typ gå och lägga mig också? Det är också en grej som inte går så jäkla bra xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }