Sorry :(

Sorry för ingen uppdatering på min del idag typ, hehe :( Jaja. Har iaf fotat hela dagen, bla. Troy (Idas hund), ihopsläpp av hästar & allmänt inne :D Så nu har jag sockersöta bilder på i princip allt xD ♥ Aw, Ida & deras släkt typ, har en shettis och 4 fjordingar, tog kort på en fjording och sen shettisen, sockersöta! ♥ Ni ska få se de imorrn, eller ja, det blir egentligen idag eftersom klockan är över tolv, men skitsamma xD Nu ska jag sova! xD
Kollade förresten på filmen Smurfarna när jag gjorde mitt förra inlägg. Ganska bra :D

btw. Emilia, det är ju så mörkt och fota på en vardag när klockan blir för mycket? ;/ Har du honom ingen helg? :(

Och asså, ni behöver inte läsa allt om det jag & Emilia skriver till varandra, vi är inte riktigt inne på datorn samtidigt ibland xD
.
GODNATT! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }