Smart ..?

Smart Josefine, smart.
HAHA.
Hade duschat, skulle sätta på mig min morgonrock, "bandet" var inte på, och jag trodde den hade gått sönder, och då står jag och håller i bandet? Jävla smarto. xD HAHA. Men imorgon, då ni! Då får ni säkert se på en massa bilder, om det inte blir för mörkt :( Ska försöka vara med när mamma & jag lunchar i hagen imorgon iaf :D Men få se, måste ha ett bra första premiärkort på den, så jag tar säkert något premiärkort inne ;) HAHA. Shit va beroende jag är xD Men imorgon ska jag reta min klasskompis att den finns hos mig nu (a) (visa den på msn förut, då började hon typ gråta och säga "JAG VILL MED HA EN, TA BORT, TA BORT, TA BORT !") haha, ska bli sjukt kul :D YEEY! Godnatt :3
Oavsett hur efterbliven jag ser ut på dessa kort, är det fortfarande de finaste korten i hela universum. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }