Skulle ju berätta ..

Skulle ju berätta vad jag gjorde hos Ida idag, hehhehehhe. Eller "jag" och "jag", men hehe. Ida och hennes systers kompis Cornelia tog bubbelvatten. De hade typ en massa tävlingar, och de hade damp. Jag sitter och filmar massor, de rapar och skrattar typ ihjäl sig. Ni kan få se filmer imorgon kanske, HELT CRAZY. Haha, men det va sjukt hur mycket Ida rapade, HAHHAHAHA. Cornelia och Ida tog tid på hur snabbt de drack (olika glas, ja, de är puckon). Så Ida hade ett mindre glas med mindre bubbelvatten i, Cornelia hade ett större glas med mer vatten i + tjockare glas. HAHAHHA, och de skulle ta tid .. Sen sitter Ida och asgarvar när Cornelia ska dricka snabbt, så Cornelia höll på och spotta ut allt över hela bordet 2 ggr. Jao, de var min roliga eftermiddag. Wii, käka kladdkaka, filma om bubbelvatten, HAHHA. Ja, härligare liv kan man inte ha, haha. Eller inte -.- xD

Vill ni se små filmer från idag? :3 Isåfall får ni de imorrn ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }