Omg!

Jag SUGER verkligen på kategorier, glömmet alltid att välja mina inlägg när jag ska posta ett,
fan vad dålig jag är... xD
Har precis tryckt i mig en bit kladdkaka och spelat lite pokemon med älskling, man ska ju vara
ung sålänge det går.
För tillfället sitter jag och saknar Jack så grymt mycket, har inte träffat honom på megalänge, men nu 
är han i Linköping igen (tror jag xD). För er om inte följer min blogg så har Jack åkt hem med sin
ägare över lovet, så jag har varit hästlös.
Imorgon ska jag upp vid 6-7 har jag bestämt, så jag kan somna tidigt sen.
Ska alltså upp och städa och dammsuga, sen kommer min lilla familj på besök ett tag,
försöker tvinga mamma att ta med thaimat (a'
Lär däcka efter detta inlägg, är svintrött...
Lägger upp en fin liten bild på Jack, tjurpollen <3
*NEJ JAG VILL INTE STÅ STILLA NÄR DU SKA TA KORT*

*OKEJDÅ, men bara för att du blir så kinkig annars*

*UÄÄK VAD DU ÄR ÄCKLIG*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }