NEJMEN?!

EN HÄSTLISTA?! ovanligt...
Tråkigt såhär nattetid....
Häst/Ponny - sålänge jag bara kan!
Hoppning/Dressyr
Uteritt/träning
Skojridning/Seriös ridning
Snäll häst i hantering men odräglig att rida/jobbig häst i hantering men underbar att rida
Stor ponny/Liten ponny
Ridskola där alla är trevliga/privat stall där alla är falska

Vilken häst rider du just nu? Jack
Hur stor är han/hon? C-ponny, 1.40
Hur gammal är han/hon? Född 1998
Har du hoppat med hästen? Japp
Har du ridit dressyr med hästen? Japp
Har du trillat av hästen? Nope
Har du ridit ut med hästen? Japp
Trivs du med hästen? Självklart :)
Vad är det för ras? Korsningsponny
Är det du som äger hästen? Nej, det är min medryttarponny :)
Häst eller Ponny: Båda är underbara på sitt sätt!
Dressyr eller Hoppning: Här måste jag nog faktiskt välja hoppning ;)
Fux, Brun, Black, Svart, Skäck eller Skimmel: Jag gillar ovanliga färger men fux och brun kan också vara snygga, det beror på kroppstypen, tecken, lynne osv.
Briar eller Flippan: Briar är faktiskt snyggare.
Fullblod eller Kallblod: Hm, spelar ingen roll!
Varmblod eller Halvblod: Båda är ju lika söta.
Uteritt eller träningspass: Uteritt är alltid kul!
Vilken är din favorithästras: Har ingen speciell, det beror ju på individen.
Favoritsyssla i stallet: En ordentlig borstning på varje häst!
Favoritkändis i hästvärlden: Tina Lund.
Favorithäst i hästvärlden: Mina egna ;)
Favoritridlärare: Ulrika Trädgårdh, Elin Jeppsson och Katarina Jönsson.
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu: Liva, Amber, Tuffe och Preston!
Hur många gånger har du blivit avslängd: Har aldrig blivit avslängd ännu, men det lär väl bli några gånger under Ambers inridning...
Hur många gånger har du ramlat av: Inte särskilt ofta här heller, har bara haft snälla pållar :P
Har du ridit en hingst: Nope.
Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod: Nej, inte vad jag vet i alla fall.
Har du någonsin blivit jagad av en häst: Haha ja, av en shettis!
Har du vart med om en ridolycka: Snarare "Voltigeolycka" xP
Vad har du för färg på dina ridbyxor: Oj, miljontals! Gröna, blåa, beiga, vinröda, rosa, rutiga, randiga...
Har du ridstövlar eller ridskor: Både och.
Vad är din favorithäst för ras: Alla mina hästar är favoriter!
Andvänder du chaps: Ibland.
Vad har du för storlek på din ridhjälm: Ingen som helst aning xP
Hur högt har du hoppat: 110 cm.
Hur många priser har du sammanlagt: Hur många som helst, i en stor låda, upphängda och lite slängda varstans.
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10: 8, saknas spolspilta och större utrymme ;)
Är hästar ditt liv: Ja, och så ska det förbli!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar: Nej, är aldrig i mitt rum förutom när jag ska sova så jag lägger inte s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }