Några sanningar om mig

Sanningar om mig som ni förmodligen inte visste ..
- Jag kan bli asdryg, och jag menar verkligen asdryg, kan knappast tro det, menmen :p
- Hatar mina påsar under ögonen
- Jag har skött 2 hästar innan mina egna och sen min mammas häst
- Jag har provridit min klasskompis häst för ev. medryttare (innan vi köpte Roy, Neija & Donna såklart)
- Har skitdålig kondition när det gäller att springa, men inte när det gäller att rida
- I skolan har jag skitlätt för mig, hatar dock svenska & SO.
- Är inte nöjd med hur jag rider, jag rider snällt, men inte direkt snyggt, det ser man på foton efter en träning, t.ex ..
- Gillar alla som inte drygar mot mig, i princip.
- Har fotat med min brors Nikon D3000 när vi hade Roy sista dagarna.
- Jag gillar inte ost, frukt eller grönsaker.
- Äter inte speciellt mycket mat, gillar ganska få saker.
- Älskar O'boy.
- Lovar mig själv att rummet ska vara städat, men en dag efter städning ser det likadant ut igen ..
- Jag är i princip alltid kall om fötterna.
- Jag bloggade när jag hade Roy ... ♥
- Jag tycker Emilia är en ganska god vän, trots att vi typ bara träffats 3 ggr xD
- Och jag kommer typ inte på något mer ..


Kommentarer
Postat av: Emilia

ÅÅÅH PUTTINUTT DÅ <3

2012-01-14 @ 13:20:24
URL: http://tophorses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }