Lördag!

Då var det Lördag igen då, nu har jag varit sjuk i exakt en vecka och detta suger. Tvättmasiknerna i tvättstugan är på full fart, mat är inhandlat och nu kan jag äntligen bara ta det lugnt ett tag. Ska snart sätta mig och kolla klart på Green Street Hooligans så jag kan göra klart mitt skolarbete i Svenskan. Efter det är det bara matten som jag ligger rejält efter i, men det tänkte jag ta ifatt på matte resurs pass i skolan.
Ikväll ska jag göra köttfärsås tänkte jag, huah vad gott! För övrigt ska jag plugga och städa. Sen ska jag kurera mig så jag ser till att bli frisk på Måndag. Uppdaterar mer sen! :)
Plutten blir minsann glad när jag kommer och hämtar honom :) <3

Kommentarer
Postat av: Elvira

stoppa hästen i tvätten oxå när du håller på :) HAAHAHAH sköjja ba fy va söt han var :)

2012-01-23 @ 21:42:54
URL: http://toppryttare.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }