Jag är så trött

Egentligen borde jag sitta och plugga nu, men jag har verkligen ingen ork.
Är skoltrött som bara den, och de blir ju inte bättre av att jag ligger så himla mycket efter
i matte som jag gör. Funderar på om jag bara ska strunta i matten nu, alltså på hemmafronten.
Plugga alla andra ämnen istället och ta igen matten på de resurspass vi har, känns som om det är
bättre. Om jag försöker plugga hemma blir jag bara så jävla irriterad och tappar ännu mer lust istället.
Är inte alls pigg på att komma iväg till skolan imorgon, enda anledningen till att jag ens går dit
är för att jag ska kunna åka till Jack sen.
Så trött är jag, nu vet ni :)
Tack vare dig klarar jag vardagen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }