Imorgon ^^

Imorgon då ..
Jag ska först åka ca. halv elva för att kolla på Klara-skolan (jag ska ju välja högstadie till 7an). Efter det ska jag kolla på bio med mamma och hennes kompis. Vi skulle se Happy Feet i (3D) tror jag? Sedan ska jag väll hem, beroende på väder gå ut till stallet och rida min häst om vädret och marken tillåter det .. Vill att min kamera ska komma nu ♥ Jaja, som sagt, på dåligt humör så jag pallar inte blogga -.- Jävlig tur att ingen bråkar med mig just nu, för då hade jag fått värsta damprycket och ba jofpjesofafkifhiuohfskjncsiofhniufsnjfnkjzdf .. a ni fattar .. Men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }