Hur Neija kom till världen, haha

Hur Neija kom till världen, haha :D
.
Neijas mamma Nobless, var utlånad på foder. Ingen visste att hon var dräktig (fråga mig inte hur man kan missa en sån sak). De hade planerat tävling på lördagen, så tidigt på morgonen skulle de upp och fixa Nobless. På fredagen (?) var de iväg och hopptränade lite lätt, fast högt. De åker tillbaka till stallet, ställer Nobless i hagen och allt är bra. På morgonen när de skulle iväg, stod ett litet ljusbrunt föl i boxen. Det var då alltså Neija! Snacka om tur att hon inte skakades runt inne i magen och hamnade fel .. :O Min lilla bebis, vad jag tror, vid namn Neija .. Jag tror att hon harblivit döpt till "Nej" och "Ja" för att ... Hon var ju inte planerad, så då vart det liksom, nej fast haha, hahha bäst jag är på att förklara xD Men Nej och Ja blir ju som Neija, därför tror jag iaf att det är :D
Haha, alltid, nästan, lika söt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }