Hemma!

Halojj bloggen!
Nu är jag hemma efter en supertrevlig middag på restaurang med älskling och en liten del av hans familj.
Jag åt en jättegod fläskfilè med hemmagjord beasås o sparris o potatis, herre vad gott det var!
Jag brukar ha perioder där jag går runt och är sådär äckligt sugen på olika matgrejjer, nu har
jag en period där jag är sjukt sugen på thaimat, åt det igår, men är lika jävla sugen idag igen!
Josse, det var till dig jag sa godnatt, jag somna vid 4 imorse någon gång!
Förstår inte riktigt hur jag ska klara av att vända om dygnet, funderar på om jag ska sova riktigt
riktigt länge imorgon och sen köpa massa energidricka för att hålla mig vaken hela natten till Måndag,
låter det som en bra idè kanske? Lär ju vara sjukt trött i skolan, så antingen det eller så går jag upp riktigt
tidigt imorgon och lägger mig och sover runt 6? Beslutsångest, vad tycker ni är bäst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }