HELG :D

NU ÄR DET HELG ♥ OCH VET NI? :D JAG HAR VÄÄÄÄRLDENS BÄSTA GREJ ATT SÄGA TILL ER, KANSKE INTE FÖR ER MEN FÖR MIG, FÖR MIN KAMERA KOMMER EV. DEN 27! :D DEN BERÄKNAS VARA I LAGER DEN 26:E OCH DET BRUKAR BARA TA EN DAG FÖR DE ATT SKICKA ♥ YEEEEEEEEEEEEEEEEY!

Emilia? :D Hoppas du läste det där .. xD

Spanskan gick bra, träslöjden också. På spanskan ska man vääärsta överdriva när man ska fråga folk saker, man ba "?Que LEEEEEEEEEEUNGAAAAAS hablas?" HAHHA, det är svinsvårt, tro det eller ej ;) På träslöjden skissade jag typ bara lite, eftersom det var första gången och har typ damp på min skiss, ska använda bläckplåt, och jag ska göra som en "blomma" med skaft och så, a ni fattar xD Och sen så går det aldrig få till den där jääääkla blomman -.- Sjukt lagom irriterad, ska fan träna den här veckan, eller nåt xD

Har börjat tappa statisken, sprid gärna iväg bloggen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }