HAHHAHAHHAHA

HAHAHHAHA, JUST NU SKRATTAR JAG BARA ÅT MIN TRÄSLJÖJDSLÄRARE SOM SUGER, FAST JAG VAR SÅ JÄVLA UPPKÄFTIG IDAG, RIKTIGT STOLT FÖR JAG GJORDE HONOM SÅ JÄVLA FÖRBANNAD :D
.
HAHAHAHHA, KAN INTE SLUTA GARVA :(
.
I alla fall *skrattar av mig* .. Vi hade ju som sagt träslöjd som sista lektion, och från innan lunchen ända tills träslöjden slutade var några i klassen lite flummiga o trötta xD Så vi typ asgarva o sådär när vi kom in, han hade tålamod o va trevlig. HAHA, jag bad honom låta oss va flummiga, o då ba lyfte han ena ögonbrynet ... ? xD HAHAH, SHIT VA KUL DET HÄR ÄR! NI MÅSTE LÄSA. Sen skulle jag börja arbeta, och jag & Julia hade sååå jävla ont i huvudet (finns en anledning till det), så vi bad honom låta oss gå ner i biblioteket (det är jättesvalt där), så det fick vi. Jag kan ju inte svälja tabletter, men det kan Julia så hon fick en Panodil av en lärare. Inte mer med det, sen gick vi till matsalen, Julia tog ett päron & jag fick ta ett knäcke, eftersom jag nt käkar frukt xD (hon känner mig så hon ba "ta ett knäckebröd, josefine" alltså hon som jobbar i matsalen) xD Haha, så de gjorde jag ;D Och Julia snodde också ett knäcke, och smör. OCH HAHA, hon bredde ut smöret med fingret för att de inte fanns ngn kniv eller ngt att bre med, och jag höll på o garva ihjäl mig xD Låter inte så kul .. jag vet. Sedan kommer Henrik (träslöjdsläraren) ner o ba "Gå upp nu!".
Vi: Ja, om du öppnar ett fönster för det är hur kvavt som helst.
Han: Okej då .... *suck*
Vi: MMMMM! Annars kommer inte vi.
Fick inget svar av honom ..
*Vi går upp och kollar om han öppnat*
Han hade öppnat ca. 3 cm, man ba men gud va mycket det hjälper, eller inte .....
Vi: Öppna mer!
Han: Nej, ge upp nu, jag tror ni skolkar.
Jag fick något jävla utbrott på honom
Jag: MEN FÖRFAN, KAN DU INTE BARA ÖPPNA FÖNSTRET SÅ DET GÅR ATT ARBETA HÄR?
Han: DU, jag håller på och bli redigt förbannad nu, SÄTT IGÅNG OCH JOBBA!
Jag: Och? Jag tänker inte jobba om du inte öppnar fönstret mer.
Han: DU, DU SKA FÖRFAN INTE STÄLLA KRAV PÅ MIG! SÄTT IGÅNG OCH JOBBA, NU! *helt förbannad*
Jag: Om du öppnar fönstret mer.
Han: NEJ, JOBBA NU, LYSSNA FÖRFAN!
Jag: Haha svinkul ..
Fick bara en arg blick tillbaka, HAHAHHA ♥
*Julia står som ett jävla frågetecken, och alla andra också, och jag sätter mig & asgarvar och är förbannad på alla, haha :(*
KAN FAN INTE SLUTA GARVA ÅT DE HÄR, GARVAR SÅ JAG GRÅTER XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }