GUD

Gud, har haft fullt upp hela dagen :O Men det var faktiskt INTE svårt att gå upp imorse, jag fattar inte hur jag kom upp :O Var pigg t.o.m. Somnade halv två, och gick upp sju. Så jag sov inte särskilt länge? Haha. Men imorse käkade jag bara en macka lite snabbt och sen släppte jag ut hästarna, sen fick jag skjuts av mamma till skolbussen ^^ Jag började typ med o deppa pga. den där spanskan vi har ... Den gick väl bra, men kan säga att det finns inget annat ord än HATAR i mitt huvud på henne .. Jag vet inte vad jag ska hitta på, såfort jag ser henne blir jag arg, hehehe .. Men iaf, vi fick läxa, 2 sidor -.- Redan? Första dagen efter lov? -.- GAAAH. Tills på fredag med, ännu bättre, eller inte. Sedan fick vi träffa vår nya musiklärare, Daniel, trevlig och verkar asbra :D Men nu har jag precis duschat och ska käka något :D
.
- Hoppas ni inte dör av sämre uppdatering på vardagar -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }