Grymma foton!

Ni som gillar fotografering borde absolut kolla in http://alexfotograf.wordpress.com/ , det är en av mina närmsta vänner's pojkvän, som fotograferar en hel del, och bilderna är grymt snygga!
Han var och fotade oss förra Torsdagen när vi hade ridpasset i skolan, så fick precis lite bilder där ifrån också.
Men kika in på länken! :)
Jag vet att min fotplacering sög, men jag försvarar mig med att detta var första ridpasset i dessa stövlarna, första ridpasset med stövlar någonsin över huvud taget, så det var väldigt stelt och ovant ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }