Försökte

Försökte blogga igårkväll, tänkte säga godnatt! Men min telefon ville inte som jag, så då lät jag bli xD Nu har vi iaf fixat allt för att åka, jag har svinont i halsen & i öronen, bara bita ihop och åka. Det kanske var bra att jag inte tog spruta idag eftersom jag nt mår sådär super .. Jao. Vad ska man säga? Nu hoppas vi på att Neija blir D-ponny, tycker jag. Fast jag kommer inte bli ledsen om hon blir stor häst, det är ganska skitsamma bara att det är svårare o tävla med henne i stor häst :( Jaja, snart ska jag gå ut i stallet igen :3 Sååå, hejdå ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }