Förlåt...

...för superseg uppdatering, men jag har skolan att sköta!
Idag har jag verkligen inte haft någon tid alls att logga in, inte ens på min egna.
Har inte hunnit starta upp skoldatorn alls, inte för att blogga iallafall då lärarna har suttit
och glott hela tiden, har även fått reda på lite betyg sen innan lovet osv.
Vilken jävla otur jag har, i 9ans nationella prov i engelska var jag 2 poäng ifrån MVG, nu i 1an har
vi gjort ett gammalt nationellt för att "prova på" och jag var 3 poäng ifrån VG -.-
Hur som helst, så har vi även kollat på Greenstreet Hooligans på Svenskan, I LOVE THAT MOVIE!
Nu måste jag sätta mig och plugga, har prov imorgon...
Ska kunna dom 6 olika utbildningsopunkterna (Takt, tempo, schwung o den skiten)
Taxera, Elevera, Accelera, Basculera och Landa. Gångarter, ridvägar, skyltar, alla
hjälper (ska även beskriva varjew hjälp) o allemansrätt...
Så nu har jag något att sätta tänderna i.
Var även ute hos Jack idag och sa hej, har ju inte träffat honom på hela lovet.
Sjukt mysigt, och han verkade vara glad att se mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }