Emilias Presentation! =)

Som ni kanske sett i min presentation så heter jag Emilia, jag är en 17 årig tjej från Linköping!
Jag är född 94-10-31, med andra ord blir jag 18 nu i Oktober, TJOHO.
Under mina första levnadsår bodde jag i en stadsdel som heter T1, där vi bodde tills jag var ungefär
4-5 år, vid 4års ålder fick jag en underbar lillebror som heter Daniel.
Jaja, nu ska jag inte dra hela min livshistoria, utan vi tar det viktiga.
Då jag hade väldigt krångligt i 9an så gick jag på IV i 1 år för att läsa ifatt alla betyg
jag hade missat (då menar jag verkligen ALLA), även under 1 månads tid till in på detta
läsår, men sen hade jag turen att komma in på Realgymnasiets hästinriktning, där jag stortrivs!
Har en underbar klass där jag har hittat mina fina vänner Lovisa, Ida & Becca. Innan jag började
på Real kände jag även Linda & Charlie, som redan då var goda vänner till mig.
Jag bor tillsammans med min sambo Pontus, som jag älskar så sjukt mycket!
Vi blev tillsammans 16 April 2010, och firar alltså snart 2 år tillsammans, det är sjukt
vad snabbt tiden går! Pontus träffade jag via min bästavän Johanna, som är hans syster.
Jojjo har jag känt länge nu, och trots våra gräl så håller vi ihop.
Men hästarna då?
Tyvärr har jag ju inte turen att ha en egen häst, men jag har en underbar medryttarponny vid namn Jack.
Jack är en korsningsponny som är född -98, dvs är han 13 år. Han är även en maxad C-ponny, som jag har
turen att faktiskt inte vara för lång för. Jag kan ju säga att det är nätt och jämt, men det funkar perfekt!
Jag trivs verkligen ihop med honom, och hoppas att jag inte växer ur han.
Detta var en snabb berättelse om mig.
Kan även berätta att jag ÄLSKAR hästbloggar, så om ni vet några så får ni väldigt
gärna länka dom åt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }