Bytte täcke

Bytte från regntäcke till vintertäcke på Neija nu, det ska bli riktigt kallt o veckan & nästa vecka ...
.
Idag iaf, så vart jag lite förbannad på två stycken som går i fyran, kan bara säga att de spred till en annan om att jag & min kompis va lesbiska, och skojade säger de, men det enda är att i princip hela fyran tror att vi är lesbiska -.- Förbannad, ska återkomma till de med deras lärare imorrn dessutom, ser fram emot vad de har att säga! :D
.
Emilia, skicka meddelande till mig på fb eller nåt, ska ju iväg nu, men såfort du har chansen så hör av dig! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }