Både bra & dåligt.

Ridpasset på Neija idag gick både bra och dåligt. (ja jag red henne, hon är inte halt eller så, satt hon behöver bara röra på sig sålänge hon inte har ont eller haltar.) Det vart en del missförstånd, men den här diskussionen, om ni kommer ihåg den, om att Neija tror att vattenpölar attackerar? :O Den funkade, haha. Idag stannade hon, gick ett kliv in i vattnet, backade, jag drev, hon gick i som ingenting! Det lustiga är att hon HATAR fortfarande små vattenpölar, men de här som är på "volten" eller vad man ska säga, de är typ skitkul o gå i .. Men efter att vi bara stått och typ missförstått varandra, började jag trava lite på en åtta, hon var jätttttttteeeestel i vänster varv, det har hon ALDRIG varit förut .. Jaja, får se om marken tillåter att jag ska kunna rida imorgon också. *kollar vädret* F*********N, de ska snöa imorrn :( Hoppas det inte fryser bara .. usch. FY. BLÄ. ÄR REDAN SKOLTRÖTT. Jao, shoo bree *nyser* va händer jao? Peace bre! Haha, jaaaaa jag har damp just nu. Jag är så otroligt skoltrött redan, hoppas man kommer in på rätt skola som man vill gå på bara ^^, Vi kommer annars till Rydsskolan ;/ Jag kommer typ dö där om jag inte kommer in på skolan jag vill gå på :( Börjar bli förkyld. Ska varna er nu ..

KÖP ALDRIG STREPSILS JORDGUBB, DE ÄR USCH, FY BLÄ, ÄCKLIGA, ja förresten, ni kanske fattar vad jag menar? :3 hehe, nej men seriöst nu. 8D De är aaasäckliga! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }