Aj...

Jag tycker sjukt synd om mig, kan knappt svälja längre, halsen blir bara värre & värre.
Förhoppningsvis kan min älskling åka iväg till apoteket imorgon så jag kan få nässpray och
fler halstabletter, för det behövs!
Borde egentligen sätta mig och plugga också, men just nu mår jag så dålig att jag inte
ens kan resa på mig från sängen.
Ska snart få i mig en ipren så febern försvinner lite så jag kan somna, lägga mig och kolla
på film och dricka varm mjölk.
Lär bli många tråkiga onödiga inlägg imorgon, för jag kommer vara hemma.
Kan även hänvisa till min privata blogg: Tophorses.webblogg.se där jag har frågestund nu :)
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }