Tvungen .. ;)

Kände mig lite tvungen att blogga nu faktiskt, hehe ;)
Men som sagt, hade ju lite bråttom förut (a)
Men nu har jag haft en helgo kväll med mina 2 tjejor :)
Matilda & Ida is the shit ;)
Nejmen, skitkul har vi haft, faktiskt :)
Vi skulle in på en cafeteria, och ingen vågade öppna dörren för vi visste inte om det var rätt dörr, hehehhehe xD
Sedan gick vi till ett annat cafe, HEHE. Där fick Matilda & jag syn på en 150g ciabatta.
Matilda: OH, ciabatta lät gott ;)
Jag: Jaa :D
Ida: Var står det?
Vi: ASSÅ HERREGUD .. Mittersta tavlan, längst upp ..
- Tog ca. 1 minut för henne att hitta, jag asgarvade typ bara, fast förklarade ändå, heheh xD -
Ida: Jaha däääääär! *kollar runt*
Vi: Vart då?
Ida: Mittersta tavlan, det står "Ciabatta ....."
Vi: DUKTIG IDA ..
Ah, lite kul med en trög kompis ibland, hehehhe ;)
--
Vi såg iaf filmen En gång i Phuket, skitbra film faktiskt :D Vi blev lite flummiga efter också, eller inte lite, ganska mycket .. xD
Jag asgarvar för mig själv när jag tänker på allt, haha xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }