Sådär :)

Nu har jag varit på toan, haha xD
Men, en sak ska ni veta, CHOKLADKROSS-GLASS ÄR DEN BÄSTA GLASSEN NÅGONSIN.
Okej, jag är lite oseriös just nu, men det är så iaf!
Våran busschaufför har blivit väääldigt läskig, liknar ett peddo.
Men idag var han skitsur?
När vi kom in i bussen så pratar han i telefon o ba:
- Nu kommer barnen här, de va okej i början men nu är de otrevliga och sura.
Hehe.
Sedan så var min kompis skiträdd att han skulle åka någonannanstas med oss, så hon satt & bet sig i läppen & så, sen när vi skulle komma över en korsning, får han nästan motorstopp, fast det var bara fel växel i liksom, så hon ba:
NEEEEEEEEEEEJ! skittyst för sig själv, haha.
Sedan asgarva alla, sedan gick jag av så jag vet inte om de kom hem, men jag har uaf inte bombats med sms så det borde vara så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }