Ridpasset 18/2 i ridhus

Ridpasset 18/2 i ridhus gick bra :)
Vi travade ganska mycket på vägen dit, mest för att hinna i tid då det blev lite problem med en häst innan vi kom iväg.
Vi kom dit 12:07. Vi hade bokat sen kl. 12.00 så vi hann iaf relativt :D
Jag hade inte tänkt att hoppa, hehe. Men kunde absolut inte låta bli de där hindrerna som stod där ♥ Så nu har min polle sett KNALLROSA bommar, hehe ;) Hon var inte rädd för de heller :) Vi rev dessutom bara 1 gång, tog hindret ganska många gånger, fast jag jobbade henne däremellan. Hon var duktig & blev svintrött.
MEN
Hon orkade att trava & takta i princip hela vägen hem, jag fattar inte hur hon orkade..
Jaja, hon får skylla sig själv för vi skulle egentligen bara skritta hela vägen hem, men jag var tvungen att trava ifatt de andra då och då, så det blev lite trav.
Men i övrigt så gick det superbra, bara läskigt i ridhuset första varvet, sen så funkade allt ;)
Min häst har t.o.m gått på en sånhär pall idag, då blev jag stolt över min lilla fjolla ♥

Min fjolla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }