Omg...

Har sällan något vettigt att skriva om nu för tiden, så kommer väl med en hästlista igen...
Brukar du vara nervös när du ska tävla?
Enda gångerna jag tävlat har ju varit klubbtävlingar, då har jag inte varit så nervös :P

Rider du hoppning eller dressyr eller fälttävlan?
Jag ÄLSKAR att hoppa, men pga av en sak som hänt så har jag lite hopprädsla och rider därför mer dressyr.

Har du hästarna hemma eller inackorderade?
Har ju ingen egen, men Jack står inackorderad.

Var brukar du köpa din ridsaker?
Hööks :)

Vilket är ditt favorit märke när det gäller utrustning?
Bryr mig faktiskt inte om märken, men skulle väl säga Kingsland isf

Vad hette din första häst, eller sköthäst?
Min första sköthäst hette Jerry

Hur högt har du hoppat?
1 m drygt

Vad hette den första hästen/ponnyn som du trillade av?
Kommer faktiskt inte ihåg, tror det var Jerry faktiskt

Vad hette den första egna hästen/ponnyn?
Har aldrig haft en egen, men om foderponny räknas så Borka
.
Hur gammal var du när du satt till häst första gången?
Väldigt, väldigt liten

Havre eller färdigfoder?
Beror väl på vad hästen behöver 

Har du radio i stallet?
Japp

Om egen häst bor den i lösdrift eller stall?
Medryttarponny, men han står i stall

Vad är det för färg på stallet?
Rött utantill, vitt innuti typ.

När red du barbacka senast?
Lääänge sen tyvärr :/

Har du fött upp någon egen häst?
Nope

Brunt eller svart läder?
Svart

Bling eller retro?
Beror lite på hur mycket bling.

Vad är finast? Välansat eller vildvuxet?
Beror på häst. 

Föredrar du ridstövlar eller skor och shortchaps?
Ridstövlar när det gäller själva ridningen

Vad är din hästs smeknamn?
Bebis, snutt, tjurputt

Har du vunnit någon tävling? Vilken gren?
Nae

Har du ridit med pessoabett någon gång?
Japp. Ser inget fel med det om man vet hur det fungerar och är riktigt mjuk i handen. Min förra medryttarhäst reds på det, dock inte mitt val.

Rider du med pad?
Ibland

Har du en utprovad sadel?
Har ingen egen

Vad har du för transport?
Har ingen egen

Favoritfärg på häst?
Kolsvart eller skimmel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }