Oh yeah!

Oh yeah, en grej har hänt som jag hoppats på (a)
Men nu ska jag iaf snart lägga mig, passar på nu, känner mig lite trött..
Vi ska ha nationella prov imorgon & på fredag, känns lite jobbigt. 2 timmar i streck, eller ja, vi kanske får rast sa våran lärare. Beror på .. Hoppas på rast, för efter 1 timme brukar mitt huvud explodera, typ.
Jag är förbannad på en i våran klass - h*n ljuger. Apa är det enda ordet till den personen.
Så, hejdå :) Jag kanske gör ett inlägg om jag tar med datan t sängen, vi får se ;)
Men ifall att - GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }