Jobbig natt ..

Asjobbig natt har jag haft...
-
Gick & la mig runt kvart över tolv .. var inte trött & visste ju att jag inte skulle t skolan .. Runt halv ett började jag hosta som fan, höll på o spy ett tiotals gånger, visste inte vad jag skulle göra när jag höll på o spy i sängen, för jag tänkte ju inte börja bädda rent runt halv ett på natten liksom? Men jag spydde som tur inte, tog en halstablett men hostade fortfarande massor, sen bara vaknade jag vid 13.20 idag, haha xD Men jag har tagit en massa tabletter & skit, o jag kan inte svälja så jag krossar de, så de smakar inte så supergott xD Men jag är svintrött, lite randåm och lite förbannad på folk som inte fattar.. Fått tusentals meddelanden o ba "äru sjuk?" - "skolkar du?", man ba? Men varför skulle jag vara hemma i 2 dagar & skriva på fb att jag inte mår bra & folk kommenterar "krya", sen kommer folk och frågar om man skolkar!? -.-
.
Snälla, ta mig till Klara Grundskola 7:an nu! Pallar inte vara kvar på Skeda skola ......... Eller, skolan äre inget större fel på, men alla ska va så jävla dryga & det är alltid några i klassen som bråkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }