Jaaa!

Jaa, nu är jag äntligen hemma efter en låååååååång dag..
Skola, världens jobbigaste spanska, musik (musikanalys jobbade vi med), lunch & två jobbiga svenskalektioner.
Fick också snacka med rektorn en snabbis, om en grej som har hänt med våran ----------, säger inte vad/vem det är.. Men jag har iaf inte gjort något dumt, oroa er inte ;)
Jag er en snel hest.
-
Sedan så kom jag hem, käkade lite köttfärssås & spaghetti, bytte om & gick ut i stallet! Jag hann inte mocka eller så, dock var vi sjukt snabba, det gick snabbare än tänkt..
Då Neija innan krånglat en massa med transport, backat, gått fram, backat, skakat osv.. så började vi tidigare idag. Men det hade ju INTE behövts. Neija gick fram, luktade på transporten, backade, gick fram igen, hon hamnade snett så jag rätta till henne, sen gick hon rakt in! :D Stolt över min fjolla ♥
-
Träningen gick iaf superbra. Neija blev sååååhääääääääääääääääääääääääääääär trött, haha. Men både hon & jag kämpade vidare. Vi höll på med övergångar, få hästarna trava genom att använda sätet, inga skänklar. Sa också till Rebecka att Neija har svårt för höger-galoppen, men det var visst inga problem idag, rätt galopp 3 gånger!
Så jag tycker iaf att det gick superbra! Blir att träna för henne mer tror jag.
-
Nu skulle jag egentligen räknat 1 timme matte, men jag är sååå sjukt trött så jag gör det imorgon istället!
Random bild från träningen idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }