Imorgon ..

Imorgon (söndag) ska jag först på Grönt Kort kurs kl. 10.00. Måste gå upp vid 8.00, för att åka vid 9.00 & tanka bilen.
Sedan kommer jag hem vid ca. 16.30 (?), duschar, byter om och sticker på bio med mina små klasskompisar! Ska åka med Ida och Matilda från våran klass. Så det kommer bli kul :D Äntligen hitta på ngt utöver Ikano eller bara hemma & rida, haha xD
Men grejen är att det är ganska tight med tid, hehe. De kommer & hämtar mig 17.15 .. Hehe, ganska bråttom :p
Men stallet får vänta, för en gångs skull ^^ Men jag har fixat mat, så det har hon iaf tills hela imorgon :) Blir väll att gå ut efter kl. 21.00? xD Haha, lite sent kanske, men så fåre bli.
Nu ska jag .. jag vet inte vad jag ska göra xD
Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }