Idag..

Idag så red jag Neija i paddocken..
ÄR SKITGLAD NU!
Vattnet är inte fruset längre i stallet, så nu kan vi sluta med våran Afrika-style med o bära dunkar hemifrån oss till stallet, hah.
Paddocken är nu också full med vattenpölar, min häst går i vattenpölarna som ingenting & det går att rida på banan utan att vara rädd att man ska halka eller så, ÄNTLIGEN!
Agnes & Ida fotade. De som Ida fotade har jag, eftersom hon fotade med min kamera men Agnes hårddisk i datorn är full så hon kan inte ladda över bilderna, haha. Men de kommer kanske ikväll, för hennes pappa kanske typ kunde ladda upp bilderna på sin dator eller va de var..
Skitsamma, men om ni vill se bilder får ni säga till!

Kommentarer
Postat av: Josefine (fantasias.blogg.se - HÄST / FOTO / VARDAG)

SV; De bilderna ser nog roliga ut, visst! Du kan väl mejla dem?

2012-02-24 @ 18:49:11
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }