I like ..

I like to write "I love you" and "Hest" haha :D Nej jag skoja, men aa xD Det är kul iaf, och "I love you" är underbart & höra, av någon som menar det såklart. ♥ Men nu ska jag gå och lägga mig, ska bara ge kaninerna mat & borsta tänderna. Sen → sängen!
Jag gillar när ni besöker, det är kul & veta att någon iaf ser det man har skrivit :D
På sportlovet, då ska jag rida som fan, hoppas jag, hoppas absolut vädret tillåter ..
ÖNSKA MIG LYCKA TILL PÅ GLOSORNA & FÖRHÖRET IMORGON I ENGELSKAN!

Jag älskar dig, gulleplutten stod och sov på min arm idag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }