Hela lovet!

Nu när jag ändå är igång då ...
Måndag: I don´t know.
Tisdag: I don´t know.
Onsdag: I don´t know.
Torsdag: GÖTEBORG HORSE SHOW, OM NÅGON SKA DIT, KOM TILL MIG FÖR FAN ♥ VORE SKITKUL! Själv ska jag försöka stöta på Johanna Grant, Nellie Berntsson, Evelina Lindh och såklart ponnysanning, fast det är ju inte så svårt eftersom de står i en monter, hehehhe ;)
Fredag: Slappa, Ida är nog med mig eftersom vi kommer hem på natten efter GHS.
Någon av dessa dagar, ska jag antagligen rida min tränares häst också. Nu vet jag ju inte själv, men mamma & min tränare säger att det såg supersnyggt ut när jag red henne förra gången, som också var första gången, så mamma har lovat att filma nu, när jag väl har en kamera ;) Haha..
Mammor + Filmkamera/Systemkamera = Något fel ..
Haha xD
Men vi får se helt enkelt, men skitkul att sitta på en häst som är runt 1.72 (?) :D :D
My rabbit can dance! Well?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }