Hejsan på er.

Heeeej :D
Idag har jag varit i skolan, på morgonen/förmiddagen stack hela klassen + magistern in till fenomenmagasinet, bara pga. typ "hjälp" i NO:n, så vi diskuterade hur ljus kom till o a, en massa saker x'D
Jag har även gått nära en boaorm, fyfan. Höll på o skita på mig..
Imorgon ska jag..., eller a, kanske inte ska gå ut med de på bloggen. Men jag kommer nog dö imorgon eller på fredag, om jag är ensam..
Ja, ska inte säga för mycket, då om den som ja snackar om kanske hittar bloggen o blablabla..
Jaja, måste ringa Ida & kolla så jag inte blir ensam..
Uscheliuschusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }