Halojj!

Tänkte att jag skulle svänga in en snabbis och säga hej, det var ju trots att länge sen jag gjorde det...
Ville även berätta lite snabbt varför jag har tagit en "bloggpaus" men inte allt för detaljerat då det är lite privat.
Jag har en bakgrund där jag mått väldigt dåligt, och det finns saker som triggar igång detta, vilket tyvärr hänt lite smått nu. Har fått problem med en lärare i skolan (inte bara jag, utan 3 klasser till). Vi känner oss otillräckliga pga vissa saker h*n säger till oss. Detta gör att jag är väldigt väldigt stressad då hela klassen + IT + Äventyr/turism hotas av IG i detta ämne (nämner inte vilket ifall att någon som känner läraren läser detta). 
Allt detta gör att jag stressar sönder för att klara detta ämne, vilket gör att jag halkar efter i alla andra ämnen. Har funderat ett tag på att hoppa av gymnasiet igen, kanske skulle gått kvar på IV i ett år till.
Som tur är har jag världens underbaraste mentor som hjälper mig att ta tag i allt, det känns skönt att vissa vuxna kan lyssna på oss, för de flesta tycker bara att vi överdriver. Men då hade väl inte 3 klasser hotats av IG i ämnet den läraren undervisar i?
Detta är iallafall varför jag lagt både denna blogg och min egen åt sidan, jag måste ta tag i detta igen utan att bryta ihop totalt. Nu till det roliga! Jag saknar faktiskt att blogga, så för att komma igång lite smått igen ska jag försöka uppdatera (dock inte jätteofta) men kanske efter ridpass och så, för att komma in i det hela igen.
Tack Josse för att du är en alldeles underbar vän som kunde förstå att jag behövde en paus <3
Ni måste ju hålla med om att sådana vänner behövs det fler av, right? :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa Börjel

Söt häst!

2012-02-13 @ 17:29:50
URL: http://linneaborjel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }