Godmorgon!

Tänkte slänga in ett inlägg och säga hej, det var ett tag sen nu!
Var ute hos Jack hela eftermiddagen igår, var sjukt mysigt. Evveh red honom först för att känna egenom honom lite då hon ska börja hjälpa mig att utveckla min ridning och så. Igår jobbade vi på att jag ska slappna av mer i benen och inte sitta och spänna dem. Jack skötte sig superbra (om vi bortser från galoppen) och är så stolt över honom <3
Idag ska jag till Norrköping med klassen, gå på akvariet hela dagen "jubel" not...
Sen är det iallafall lov, på söndag blir det även stallfotografering, det är roligt!
Så jag får se om jag uppdaterar något innan söndag, men som tur är har jag ju Josse! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
#header a { color: #fff; text-decoration: none; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 0px; font-weight: normal; }